چه مدت باید آن را برای حباب ادرار به ناپدید می شوند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت باید آن را برای حباب ادرار به ناپدید می شوند؟ حباب ادرار را می توان با دلایل بسیاری ایجاد می شود، و معمولا از مردم آن را در بسیاری از شرایط را نادیده گرفت. اما آیا می دانید که اگر حباب نمی تواند در مدت زمان طولانی است که ممکن است کلیه ها نشان می دهد ناپدید می شوند در اختلال در حال حاضر می باشد.

چه مدت باید آن را برای حباب ادرار به ناپدید می شوند؟

معمولا، حباب در ادرار در یک زمان کوتاه ناپدید خواهد شد، آن را در مورد چند ثانیه است و بیش از چند دقیقه. اگر حباب نمی تواند در مدت کوتاهی disappeard، شما باید با توجه به آن پرداخت.

آیا همه حباب در ادرار نشان می دهد بیماری های کلیوی؟

برای این سوال، پاسخ منفی است. به طور کلی، برخی از حباب می تواند توسط مواد غذایی که می خورید ناشی، و برخی از آنها را می توان با دیابت و دیگران ایجاد می شود ممکن است بیماری کلیه را نشان دهد.

اگر حباب می تواند در مدت کوتاهی ناپدید شد، آن است که یک مشکل نیست، که ممکن است نشان می دهد که شما برخی از غذاها با پروتئین بالا خوردند ام. اگر حباب بزرگتر از آنهایی که طبیعی است و در یک زمان کوتاه که ممکن است دیابت نشان می دهد ناپدید می شوند. اگر حباب قلع دار و آخرین برای مدت زمان طولانی است، که ممکن است بیماری کلیوی نشان می دهد، پس از آن شما می خواهم بهتر به دکتر خود مراجعه کنید و تشخیص بیشتر است.

چگونه به مقابله با حباب در ادرار؟

از بالا ما می توانیم می دانیم که بسیاری از عوامل هستند، می تواند باعث وجود دارد، تا زمانی که شما آن را مقابله شما باید علل به وضوح می دانم و سپس اقدامات مربوطه را. اگر شما هر گونه کمک در خرید و فروش به آن نیاز دارید، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم تماس بگیرید.

سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به ترک پیام به ما نیست، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

http://www.kidney-support.org/lab-tests/4015.html





:: برچسب‌ها: cymptoms CKD، حباب در بیماری کلیه، چه مدت باید مصرف forUrine حباب به ناپدید می شوند ,
:: بازدید از این مطلب : 1586
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: